2009. 01. 20.

angyipapi

Utókarácsonyt tartottunk a foltos csoporttal.
Nagyon tudom ajánlani. Nem az ünnep előtti rohanós hetekbe van belegyömöszölve még egy kiskarácsony, kicsit megnyújtjuk az ünnepi érzést és jó így kezdeni az évet. Persze húzogattunk is, így előre most először, mert eddig mindenki csinált valami ajándékot és ott sorsoltuk szét. Na, ez is a jobbik megoldás.
Nem árulok el titkot, hogy kit húztam (lásd Foltoskodás). Viszonylag nehezen beszélek érzelmekről, a nagyon is pozitívakról különösen :), elég az hozzá, hogy a másik ok, amiért örültem a sorsolás eredményének, hogy nem kellett sokat gondolkoznom az ajándékon.
Évinél ugyanis várta már a párját Angyimami, aki a tavalyelőtti Fanni-angyal varrásra született a babás topik karitatív akciójának égisze alatt.

Ő lett hát Angyipapi, vagy Angyianti, mert mutat "némi" hasonlatosságot a szintén babás topikos Gurulós játék Anti bácsijával is. (Az alap Vacskamati szabásmintája volt.)

Régen varrtam már babát, mióta megvan a blog még nem is tudtam mutatni, és ez most nagyon jólesett. Ahogyan hajózni, babázni is necesse est :).

És most, hogy megnéztem együtt a két képet, rájöttem kik ők. Költő néni és Költő bácsi.
Költő Mózes aki Erdélyből származott a Balaton mellé és felesége. Szinte minden gyerekkori nyaralásomat az ő balatonföldvári házukban töltöttem. Van egy régi fénykép róluk, majd előkeresem és megmutatom.

Angel granpa / He is a late Xmas present for my blog and pw friend. His "wife" was made for a charity-action a year ago. They remind me of the dear old host couple of my childhood vacations.

13 megjegyzés:

ezkriszti írta...

ÓÓÓÓ Micsoda tisztes, őszes halánték!.....
Végre, végre! Nagyon vártam már egy új ahama babát.

mmama írta...

Nagyon aranyos mindkettő, egymáshoz valók, és egy helyre is kerültek.

Kicsoda írta...

varrjal meg babakat!!! en is hianyoltam mar oket. valahogy mikor babat varrsz, mindig tortenik valami... nem csak technikailag makulatlan, de van egyeniseguk. az en babaim valahogy elettelenek maradnak, olyan nem igaziak, a tieid meg valahogy 3dimenziosak, azt varom, hogy megmozduljanak:-)

katafolt írta...

Csodádak jgy együtt,annyira élnek !

Julcsi írta...

Kicsoda nagyon jól megfogalmazta, már ami a babáidat illeti. Bűbájosak!
És működik a tudatalatti is:)

Amaranta írta...

Be tudtam lépni a blogodba végre, végre! Nem fagyott le a gépem.

NAgyon összeillenek, nem is szabad elszakítani őket egymástól.

Abile írta...

Nagyon jók. Tényleg egymásnak teremtette őket az ég... no és Te is! :o)

Timici írta...

gratulálok! ehhez tehetség kell kérem szépen, hogy ennyire élővé, egyéniséggé alakuljon egy baba, minden apró részlete tökéletes és illik egymáshoz, együtt pedig igazán megnyugtatólag hatnak. köszönöm, hogy megmutattad:o)

Ahama írta...

Köszönöm szépen, nagyon örülök annak amit írtatok :)))
Ti nem akartok hasonlót? Újra indul a babáson a Gurulós.
Amaranta, kösz az ötlet felvetését.
Kriszti, örülök, hogy idén már nem sorsolni fogsz!:)
Exi, nem gondolod meg magad?
Többiek?

Pillle írta...

Annyira jó rájuk nézni...!

Zelnice írta...

Nagyon kedvesek,igazi egyéniségek!

Endy írta...

Nagyon jòk lettek, s mèg hasonlìtanak is!

anuka írta...

Szenzációsak ezek a babák!