2009. 04. 25.

vásároztunk

The fair.

5 megjegyzés:

Kicsoda írta...

Dani meg nem akart menni;-( estere mar tok taknyos volt, de teljesen `tiszta` a valadek, szoval gozom nincs mi lehet.
Jovore ha nem jonnek, elmegyek egyedul:-) Azok a gyapju tunderek annyira szepek!

Ahama írta...

Úgy sajnáltam, hogy nem jöttetek. Idén kicsit más volt, du. sok nagyon színvonalas műsorral és a portékák is szépek voltak, jóval kevesebb volt a "vásári" áru mint korábban szokott lenni.( És a sárkányt sem láttuk :) )

Kicsoda írta...

Tudod nem is ertettem, mert Dani nagyon szokta szeretni az ilyesmit. Aztan gondolkodtam, egyreszt a sarkanytol felt, masreszt ha azt mondom waldorf, attol megijed es elutasitja:-( azt hiszi megint el akarom vinni mashova, mert az neki Amerika, az ottani ovi, es neki itt es most jo. Nem akar sehova menni. Ezt persze igy sosem mondta, de MAJDNEM, neha elkepedek mennyire tudja mi zajlik vele.
Hat most mar ezt is tudom es nem igy fogom mondani legkozelebb:-) Pont az igenyesebb vasarfia volt, amit szerettem volna.

katafolt írta...

Olyan jó ez a fotókollázs,beillene csalogatónak a jövő évi vásárhoz :-)

Ahama írta...

:) részben annak szántam.