2009. 08. 03.

szülinapi játék

Ez a sapka az aktuális kedvencem.
Annyira jó a formája, a csipkeminta a pikókkal és az, hogy a sorok a megszokott irányra merőlegesen futnak. Olyan reneszánsz hangulata van, ami nagyon közel áll hozzám.Aki szeretne egy ilyet, nem kell mást tennie, mint augusztus 9-n délig üzenetet hagynia ez után a bejegyzés után. Ha esetleg a blogjában is utal erre a játékra, annak nagyon fogok örülni, de nem kötelező :).

Vasárnap lesz ugyanis egy éve, hogy elindítottam a blogot és ennek örömére, nomeg, hogy megköszönjem az érdeklődéseteket és barátságotokat, ajándékot sorsolok ki a jelentkezők között.
A nyertesnek elkészítem ezt a sapkát az általa választott színben és méretben.
Sok szerencsét mindenkinek!

A jelentkezésekre szánt idő eltelt, a játékot lezárom. A sorsolás eredményét itt megtaláljátok.

BLOG-BIRTHDAY GIVE AWAY GAME / If you like this hat you can win it, just leave a comment below till 9th August, 12.00 AM, CET.
The lucky winner of my 1. blog - birthday game will get a hat in that color and size what she choose.
Good luck!


Time is up, now, the game is over. You can find the result here.

42 megjegyzés:

N.Zsuzsi írta...

Én szeretném :) igazán különleges.

Kékmadár írta...

Nekem is nagyon tetszik!Bár én lennék a szerencsés nyertes!

elina írta...

Mar egy eve? Akkor naaaaagyon gratulalok hozza....es meg nagyon nagyon sok ev bloggolast es kreativkodast kivanok:-D

Milyen gyonyoru sapi...en is ugy szeretnem meg nyerni!:-D

Julcsi írta...

Én leginkább a modelledet kedvelem:) Tisztára mint egy profi:) Persze a sapi is nagyon tetszik:)

További sok szép szülinapot a blogodnak és neked is, mert én nagyon kedvelem a napoófélédet:)

csutkailda írta...

Szívből gratulálok!!! :)))
Bogimnak nagyon tetszik a sapi!

ezkriszti írta...

További jó blogolást kívánok! És szeretnék egy ilyen különleges sapit.

martimez írta...

nekem jó lesz:)

katafolt írta...

Boldog-boldooog ...! Királyi ez a fejdísz,én is szeretnét ilyent,barnában :-)))

mmama írta...

Még nagyon sok születésnapot kívánok a blognak.
A sapi nagyon szép, én mégis meghagynám másnak, mert én max kapucnit vagyok hajlandó viselni.

malyvacsiga írta...

Ez gyönyörű. Úgyhogy bár nem kézimunka-blogom van, de én is jelentkeznék, hátha kedvez a szerencse és Abigélnek vagy nekem lehetne egy ilyen...

Névtelen írta...

Boldog blog-szülinapot! Ja, és ringbe szállok a sapiért.

Kriszta írta...

Én is kívánok a blogodnak boldog szülinapot :)) és a játékra is jelentkezem :)

hildiko írta...

Boldog szülinapot!!!

Gyönyörűséges a sapi, és Én is szeretnék egy ilyet.

Üdv: Ildikó

hildiko74@gmail.com

H. Mária írta...

Boldog, boldog, boldog, születés napot! Kívánom, hogy legyen még sok ilyen szép blog napod! Valóban kívánom, a sok szép szülinapot. Én csak most csatlakoztam hozzád, de amint látom a blogodat, nem bántam meg és nem is fogom. hajnalimosoly.blogspot.com oldalon már most láthatod a blogora való utalást. Szép napot kívánok. Üdv. Mária

Szömörce írta...

Nagyon tetszik:) Örülök, hogy olvashatlak:)

Szömörce írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
ZsuZsa írta...

gratulálok a blogodhoz!

A sapi nagyon különleges, szeretném a lánykámnak! :-)))

ZsuZsa

KicsiKató írta...

Jajjh, ha szebb fejem lenne, én is ácsingóznék a példányom után, de így fájó szívvel lemondok róla. Mammkához hasonlóan csak a kapucnit tűröm meg a kobakomon.

Neked viszont még nagyon sok bejegyzést kívánok - persze a magunk örömére is:))

Edige írta...

Némi kétségeim vannak ugyan az iránt, hogy nekem jól állna-e ez a sapka, de a kislányomnak egészen biztosan, így bátran benevezek én is a játékba. Boldog blog-szülinapot!

Virág írta...

Szuper ez a sapi! A blogodhoz boldog szülinapot kívánok! Remélem egyszer én is elérem ezt a kort! :)

anuka írta...

Nagyon klassz !!!!!!!!! De nagyon szeretném!
Gratula az évfordulóhoz!

F.Gina írta...

Boldog blogszülinapot, szuper ez a sapi ! Nekem ilyen színben pont jó :))

hortenzita írta...

Boldog blogszülinapot kívánok!
Szeretnék én is egy ilyen sapkát!!!

King.art írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz! Még nem láttam ilyen sapit, de nagyon tetszik, nem az a szokványos típus.
Ezennel ringbe szállnék érte, ha lehet.

zigzago írta...

Can I try too??? I would like to participate at this beautiful giveaway. Hugs, Renata.

Timici írta...

nagyon szuper, szép a színe és tök jó a fazonja is:o) mindjárt kiteszlek a blogomba is;o) és boldog blogszülinapot!!!

Marvika írta...

Annyira jó ez a sapi, én szeretnék egy ilyet! Nagyon szeretem a reneszánsz kort.

Erzsébet írta...

Én is szeretném!!!

Marvika írta...

Jaj és a boldog szülinap kimaradt az előzőből! És sok-sok szülinapot, szép kreatív alkotásokat!

Unknown írta...

Boldog blogszülinapot!
Csodaszép ez a sapka, ki is rakom a blogomra.
Kívánok még további sok szép szülinapot :-)

Csipcsilla írta...

Mesés az ajándék!
Szeretnék részt venni a játékban!
Boldog blogszületésnapot!
És köszönöm a lehetőséget!

Csipcsilla írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
soli írta...

Gyönyörű ez a sapka! Pont beleférne a kontyom! :-)

Esther Aliu írta...

Beautiful! Stunning! I love this blog...PLEASE add on an english translator, I would love to read what you have to say as well as looking at your fabulous pictures.

As for your hat scarf - it is simply superb! For those of us who don't win this great prize, where can we get the pattern??

Love Esther Aliu

Esther Aliu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Náncsi írta...

jajj de szép:) A Domimnak épp jó lenne a szép nagy haja is beleférne:)) ÉÉÉN is jelentkezem:)

Ahama írta...

Lányok, köszönöm a jókívánságokat,kis türelem még,nemsokára sorsolok.

Exi, Kató sajnálom, de megértem, enyém uram sem az a kimondott sapkás típus.

zigzago, welcome!Sure,You're in:)

Esther, thanks for the kind comment.
You can find the pattern on ravelry like "windward hat".
Or you can find it in my websop "Meska" -see the logo in sidebar- too. And my e-mail address is in my profile.
I give a little abstract in English for every post and there is a translator too at the bottom of the sidebar.

böpörö írta...

gyönyörűűűű.
én is szeretném:)

Anna írta...

Nagyon tetszik! Szívesen lennék én a gazdája!

azandi írta...

Nagyon egyedi és nagyon tetszik!Bárcsak tudnék én is ilyen szépet alkotni egy adag fonallal és a kötőtűkkel!

Szeretném én is megnyerni!

Judit írta...

Nagyon tetszik! Kékben szeretném!
Gratulálok a blogodhoz!

Judit

Dorka írta...

Nagyon szép! Biztosan kényelmes és télen még a fület is védi! Szép és ötletes darab!