2009. 09. 25.

2, 3, ... in one :)


Ahogy sokasodnak a hűvösebb napok úgy fordulunk a pamut üdeségétől a gyapjú puhasága és melegsége felé. Így pont jókor érkezett meg egy újabb csomag inspiráló fonal - Ercsu közvetítésével, köszi !!- Uruguayból.
Tökéletes együttállás egy , meg még majd több :), új kötött holmi létrejöttéhez.


Az első egy őszi multifunkciós valami lett. Lehet sál, csuklya, vállmelegítő, hordható mindkét oldalán, úgyhogy eléggé variábilis.



Lásd még itt.

2;3;...IN ONE/ Getting some wonderful 100% merino wool yarn from Uruguay, the first work is a multifunctional scarf-hood-shoulderwarmer.
See in my shop.

17 megjegyzés:

malyvacsiga írta...

Ez is nagyon szép!

KicsiKató írta...

Ez csúcssszuper ötlet, nem is láttam még ilyet... Nekem is ideális lenne, mert nem hordok sapkát, de ha nekiiramodik a hó, csak a fejemre húzom... Na majd neki is állok, remek lesz a fekete kesztyűmhöz:))))

ezkriszti írta...

Hú, de rafkós! Ilyen vállra húzottat még nem láttam.

Kicsoda írta...

te, ha en most azt mondom, hogy PONT ilyenen gondolkodom (nagyon meglepo igy oktber fele:-D)
A lilas-kekes-malyvas lett volna az aldozat, de szerintem keves lett volna....
Egyebkent meg cslaas az egesz! Eszt annyira jo modell!!!!

orsolya vanessza kiss írta...

Nagyon szép színű! És ötletes is...

még a szó is nagyon tetszik: variábilis :DDD

Külön jó, hogy így a gyereknek csak egy valamit kell iskolába cipelnie.. kevésbé valószínű, hogy elveszti :)

Vacskamati írta...

:D Mi van a levegőben? :D Én möbiust szeretnék majd csinálni.. :D Te nem gondolkodtál rajta, hogy megcsavard?

Tényleg nagyon szépséges modelled van..és jó lett ez aaaaaa... micsoda is? :)

Zelnice írta...

Hú,tisztára '80-as évek fílingem lett :-) Akkoriban hordtunk hasonló csősapkákat vagy miket, esetleg egy csavart homlokpánttal.
Azért ez sokkal modernebb!

Timici írta...

nagyon szuper lett, én is szeretnék ilyet, tudnál nekem súgni szemek száma és szaporítás ügyben?;o) köszi előre is:o)
és nem mellesleg Eszti egyre szebb!!!

Jandó írta...

Ez nagyon tetszik, annyira jó lett. Már a képen látszik, hogy milyen meleg és puha. Külön jó, hogy ilyen szép és kedves modelled van:).

Ahama írta...

így az igazi, nem? hogy a modell is sk :))P

KicsiKató írta...

Sziaaaaa!

Tegnap este befejeztem én is a sajátom, itt melengeti a nyakam. Fekete lett, úgyhogy nem is állok neki szenvedni fotókészítéssel:)

Nagyon köszönöm a segítséget, már keresem is a piros fonalat a következőnek!

Ahama írta...

:) Kató, a pirosat azért majd megmutathatnád

KicsiKató írta...

Fogom, fogom! :)

muzsi írta...

ehhez hogy lehet megtervezni a méretet? én is akarok ilyet :)))

Ahama írta...

Az alsó bősége a mellmagasságban mért körfogat, úgy, hogy a testhez simuló karokat is beleveszed. Hossza szabadon választott, én itt ugyanannyi szemmel kötöttem a vállrész passzéját mint a sima részt, az ugyanis rugalmasabb és kicsit összehúzza a bőséget, ahol kell. De ha nagyobb arányban kell szűkíteni, beletehetsz pár szem egyenletesen elosztott fogyasztást is a vállnál.

muzsi írta...

köszönöm! a fonal minősége szabadon választott? csak mert most maradt némi kukoricám ki, az nem annyira rugalmas mint a gyapjú vajon jó lenne belőle?

Ahama írta...

hm, próba, cseresznye :)