2009. 09. 21.

egybeesés


Érdekes, amikor egymástól függetlenül egy időben írunk hasonló dolgokról.
Gabi a Kör-kötő-körben ír szivárványos takarójáról, és nálam is hasonló színek születtek tegnap Kicsodánál a rendes őszi festős bulin :).

Míg a lányok kilószámra festettek textileket és fonalakat (lehet keresgélni a blogok között), nekem sikerült megfestenem teljes 105 gramm pamutfonalat.
A külföldi online boltok színátmenetes választéka fantasztikus, sajnos a szállítási költségek is azok, úgyhogy szegény ember maga fest.

Azért ment az egész olyan lassan, mert kissé bonyolult festési metódust találtam ki, a pamut előkészítése roppant hosszadalmas ráadásul a száradás után még szét is kellene bogoznom a kupacot.
Dolgozom rajta, mindenesetre kötésminta már készült.

A buli pedig, mint eddig mindig, nagyon klassz volt. Köszi Kicsoda és Többiek :).

HAND-DYED COTTON YARN RAINBOW

13 megjegyzés:

Edige írta...

Micsoda pompás színek! Nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy megkötve milyen lesz...

Melinda írta...

Gyönyörű színeket festettél!:)

Kati írta...

Nagyon szép lett! Ez a szivárvány színű fonal nekem is nagy álmom!
(egyébként pedig én is "festegettem" bár engem a többiek fertőztek:D)

Sch Gabi írta...

Igen, koincidencia... habár egyre kevésbé hiszek a véletlenekben. Jól hangzik ez a festőbuli. Így csak egy lakás áll a feje tetejére, gondolom.

Köszönöm, hogy benéztél. A szívárvánnyal én végzetes szerelembe estem. Lehet, hogy egy finn tél elég ehhez, s egy életre szól.

Kicsoda írta...

de orulok, hogy sikerult!!! majd mutatom az enyemeket is, de sokkal vilagosabbak, mint remeltem;-)
Gabi, szerintem egesz jol kontroll alatt tartottuk a dolgokat.

kastanie írta...

én meg csak szimplán sárgulok...

Abile írta...

Nagyon szép színeket festettél! Tényleg érdekes dolog ez az egybeesés... én tegnap délután vettem festéket, hímzőfonal-festéshez! :o)

Kata írta...

Jujj ez nagyon nagyon szuperül néz ki! Nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz belőle. :o))

Ahama írta...

köszi Lányok, nálatok is csupa gyönyörűséget talál az ember :)

A gyapjúfonalat ti milyen festékkel festitek?

Márti, hiányoztál ám.

Abile, úgy látszik az egybeesések többszörösek :)

36évi írta...

Elképesztő, hogy a kevés edényzet ellenére milyen soksíznű lett. Tehát mégis működik az időeltolódásos metódus. :)))
Sok munkával kiváló eredmény.

Ahama írta...

Évikém, teljesen igazad volt:)
Értékes tapasztalat, a későbbi festéseknél biztosan használom majd tudatosan is:)

Zelnice írta...

Milyen jó színek lettek!
én kicsit nem vagyok elégedett,ma majd fotózok és mutatom.

ritarenata írta...

fincsi a szine a gyapjucsapatkának.
"cukorkaszinüek"
;-)