2010. 03. 04.

a Rákóczi

Ma elkísértem Andrist a gimnáziumi felvételijére.
Abba a gimibe ahova jártam, meg ahova Csaba járt. Meg ahol járni kezdtünk :).
Izgalmas volt. Ilyen lehet amikor az ember lánya szül, ő pedig ott rágja a körmét a szülőszoba előtti folyosón.
Furcsa is volt. Az érettségi óta nem jártam az épületben. Szép, klasszikus régi gimnázium volt, felújították és majdnem teljesen átalakították. Szép lett.
Megható volt. Pedig én ritkán sírok. Csak hogy így elteltek az évek, meg hogy már ennyi ...

14 megjegyzés:

hortenzita írta...

Keleti Károly utca? Én is oda jártam! :-)

malyvacsiga írta...

Komolyan gimis kapcsolat a tietek?! Hihetetlen, gratulálok!

Kicsoda írta...

Akkor minden rendben?

Ahama írta...

Hortenzita, tényleg?:), kicsi a világ. Ha nem voltál még a felújított épületben, érdemes megnézni.

Szilvi, bizonyám :). Köszi.

Kriszta, meglátjuk ...

kastanie írta...

Ezt én is átéltem, és épp az osztályfőnököm jött szembe a folyosón.:-)

Kékmadár írta...

Mi is a gimiben kezdtük, csak egy másikban!

Vacskamati írta...

Erre semmi értelmeset mondani nem tudok.. csak mosolyogtam, meg sóhajtoztam.. majd egyszer mi is.. :)

ezkriszti írta...

Én szüleim is gimis pár voltak. Ez már önmagában klassz!
Meghatódni meg sosem késő.

blueberries in the fields írta...

hello marta, good to hear from you. thanks so much for the good wishes, i am actually really happy there is goingto be a little baby in the family. i will have to start knitting some little baby things :)
have a lovely day:)
hugs,
monique

Gigus írta...

Hahó,
én is Rákóczis voltam, illetve "rákóczos" még a régi épületben kezdtem, és az újban fejeztem be, de mi nem szerettük az újat, igazából nem volt hangulatos a régihez képest...de mi is mindig benézünk nosztalgiázni. :) Kik a várható osztályfőnökök???

CsákniR írta...

Miért nem marad?

CsákniR írta...

Miért nem marad?

Ahama írta...

Kastanie, akkor az még különlegesebb lehetett :). A miénk sajnos már nem él.

Szoktak kicsit csodálkozni, hogy hogyhogy, tényleg, azóta? :), de hát bevált csapaton ne változtass :)P.

Gigus, furcsa lehetett átélni az átalakulást, de így legalább két tárgya is lehet a nosztalgiátoknak :).

Csáknir, alakul még a dolog.

Ahama írta...

Örömmel jelentem annak, aki még elolvassa ennek a régi postnak a megjegyzéseit, hogy nem mentünk hiába :)))